onsdag 29 april 2015

Dag 3 - 40 på botten

Jag vaknade bedövande trött. Hela kroppen kändes som att dra runt på en säck potatis. Efter jag fått iväg barnen till skolan var det dags att ge mig iväg på jobb. Styling av ett hus i Uddevalla. Spännande. Det tog längre tid än väntat och vid 14-tidern skrek magen av hunger.
30 minuter senare var det körning först till Tennisen och sen till stallet. Taxi Ajo hämtade upp på Kunsghamnskolan, vidare till Smögenskolan, sedan till Hunnebo tennishall och vidare mot Hassleröd stallet. Sedan tillbaka till tennisen för att hämta och sen hem för att laga mat.

17.45 fick jag i mig något att äta för första gången sedan frukost. Det var inte enligt planen. Ryggen värkte och jag hade frossa. Jag SKA ut och springa, var min tanke. Jag kan ju inte missa 3e dagen. Läxorna skall göras, Geografi, Matte, Engelska glosor. Minstingen är trött och vill sova men vill ha godnattsaga först.

Klockan är nu 20:14 och jag är trött, ryggvärk så det bara skriker om det och de andra 2 barnen förbereder sig för säng.

Dagens tanke
Jag förlitar mig på min intuition och tar mig själv på allvar

Om jag lyssnar finns alltid rätt svar på det jag söker inom mig. När jag förlitar mig på min intuition och känsla blir valen en självklarhet. Genom att inte tillåta självsabotage gör jag val som stöttar MIG och mina mål.

IMORGON ÄR EN NY DAG! God natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar