måndag 28 maj 2012

Tillsammans med dig älskar jag livet....


Nu är det 9 år sedan vi gifte oss. De ösregnade och var råkallt på vår bröllopsdag men ett oförglömligt tillfälle fyllt av kärlek och värme har vår väg sedan dess enbart haft solsekn. OK, vissa åskmoln har dragit förbi men klok som du är har du lagt filten på golvet, tänt en brasa och gjort även dessa tillfällen till något unik.
Du är mannen i mitt liv, vännen i mitt liv och själsfränden jag sökt efter. Du får mig att känna mig vacker, unik och som den mest fantastiska i världen. Du har fått mig att växa, att utvecklas, att tänka i banor som jag inte trodde min själ kunde uppnå. Du har gett mig allt och mer än vad jag drömde om. Du har gett mig det finaste en människa kan få, känslan av att älska sig själv. Tack för den du är, tack för att du ger mig och tack för den fantastiska resa vi gjort tillsammans.
Nu är första dagen på resten av vår gemensama väg. Den ser jag fram emot och vet kommer bli minst lika magisk som det som varit.

I LUV U

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar